Forum Counter Strike 1.6 Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Komendy dla SERVA

 
Odpowiedz do tematu    Forum Counter Strike 1.6 Strona Główna » ~Trick!| Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Komendy dla SERVA
Autor Wiadomość
Grande
~Lord~



Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post Komendy dla SERVA
mp_roundtime - czas trwania rundy podawany w minutach
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 9

mp_timelimit - maksymalny czas trwania mapy
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)

mp_buytime - limit czasu, w którym gracz może kupować broń i ekwipunek
minimalna wartość: 0.25 (15 sekund)

mp_freezetime - czas bezruchu na respie podawany w sekundach (można tylko kupować)
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 60

mp_winlimit - ustala limit wygranych rund przez jedną z drużyn; jeśli jakaś drużyna dorówna podanej wartości, mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)

mp_maxrounds - ustala limit rund do rozegrania; po wszystkich rundach mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)

mp_startmoney - określa ilość pieniędzy podczas pierwszej rundy
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 16000

mp_autoteambalance - wyrównywanie ilości graczy w drużynach
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_limitteams - maksymalna różnica ilości graczy w drużynach
minimalna wartość: 0 (wyłączenie różnicy)

mp_friendlyfire - możliwość atakowania członków drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_tkpunish - auto-kill dla gracza, który wcześniej zabił członka z drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_c4timer - czas od podłożenia do wybuchu bomby podawany w sekundach; zegar bomby
minimalna wartość: 10 ; maksymalna wartość: 90

mp_footsteps - dźwięk kroków
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_flashlight - możliwość korzystania z latarki
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_chattime - czas, w którym gracze mogą rozmawiać po zakończeniu mapy (podczas wyświetlania tablicy wyników)

mp_fadetoblack - czarny ekran po śmierci gracza
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_forcechacam - martwy gracz może oglądać jedynie członków ze swojej drużyny;
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_forcecamera - martwy gracz może oglądać:
tylko członków drużyny z każdej perspektywy: 1
tylko członków drużyny w pierwszej osobie: 2
wszystkich z każdej perspektywy: 3

mp_logmessages - zapisywanie rozmów graczy do pliku tekstowego
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_logdetail - zapisywanie działań graczy do pliku tekstowego
atakowanie wroga: 1 ; atakowanie członka drużyny: 2 ; wszystkie działania: 3; wyłączenie: 0;

mp_hostagepenalty - maksymalna ilość zakładników jaką można zabić; jeśli gracz dorówna podanej wartości, zostanie automatycznie wyrzucony z serwera
minimalna wartość: 0 (wyłączenie automatycznego wyrzucania)

sv_password "hasło" - ustawia hasło do serwera; jeśli serwer ma być bez hasła to należy pominąć tą komendę

sv_lan - ustala czy serwer ma być widoczny w sieci Internet
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0 (widoczny tylko na LANie)

sv_restart - restart rundy po wybranej ilości sekund
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 60

sv_gravity - ustawienie grawitacji; jeśli wartość wzrasta, skoki są niższe
minimalna wartość: 0 (gracze lecą cały czas do góry)


rcon_password "hasło" - ustawia hasło do RCONa

allow_spectators - możliwość dołączenia do obserwatorów (spectate)
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

changelevel "nazwa_mapy" - zmiana mapy

kick "nick_gracza" - wyrzucenie gracza z serwera

status - pokazuje szczegóły serwera oraz listę graczy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:02, 02 Lis 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Counter Strike 1.6 Strona Główna » ~Trick!| Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin